بالانامه

ما بيشماريم ما سبز سبزيم

حسن خميني همان خامنه اي و خامنه اي همان خميني 57 هست

Posted by 1balaname on June 6, 2010

ربط توهين را بگوييد مگر 30 سال مارو توهين و حقير نكردند مگر صف شير و نفت و كوپن نساختند ؟

تقصير كه بود جز خميني ملت داشت زندگي ميكرد همه ملت ها و دولت ها مشكلات دارند ما هم در همان دوران شاهنشاهي مشكلات داشتيم از جمله بيسوادي مردم  ( كه همين بالاها از صدقه سر آنهاست ) مگر خميني چه ميگفت جز دروغ  مگفت من نفت را بر سر سفره هايتان مياورم  حتما از مسجد سليمان تا خانه هايمان لوله كشي نفت ميكرد مانند محسن رضايي كانديداتور همين دوره شگفت انگيز كه ميگفت من ايران را فدرال ميكنم .

( حتما او هم خوشحال بوده فكر ميكرده مردم تعداد بيسوادهايشان در همان حدود زمان خميني هست )

خميني ديگر چه ميگفت ميگفت مدارس و آموزش پرورش براي همه ايرانيان رايگان ميشود منظورش همين دانشگاه آزاد همين دانشكده شبانه فني حرفه اي نصف شهريه آزاداست  يا همين دانشكده هاي علمي كاربردي هست كه اينها همه رايگان هستند و يك % خيلي خيلي كم دانشجو ميپزيرند چون تحصيل رايگان است و اين دانشكده ها و دانشگاها اصلا شبيه به دكان درامد زايي براي فردهاي خاصي نيست به هيچ عنوان شك نكنيد چون ريا ميشود  .

و يا همان دانشگاه ملي كه هر رشته اي فقط 20 نفر ميگيرد در سراسر ايران كه آن 20 نفر 19 نفرش پدرشان جانباز ايثارگر وسپاهي و بسيجي و … هست

و آن يك نفر هم كسي نيست جز يك ايراني غيور افتخار آفرين كه رتبه مي آورد و بعد از دانشگاه ميرود اوين .

اينها توهين نيست ؟

شما چه ميدانيد كه نوه خميني راه پدرش را نميرود شما چه ميدانيد حسن خميني همان خامنه اي نميشود .

شرمنده از سيد زادگان عزيز قصد تهمت ندارم اما حقيقت تلخ است از همان سيد زاده اول بگيري همان محمد به پايين و بالا هركسي به امور بالايي دست پيدا كند ديكتاتوريست ميشود شك داريد در گوگل بزنيد محمد + عايشه  شك داريد بزنيد خميني  و مردم كردستان بزنيد خامنه اي  و اعدام بزنيد سهراب بزنيد ندا بزنيد آزادي  بزنيد بزنيد آنقدر بزنيد تا راه آزادي يعني سكولار را پيدا كنيد.

آيا شما در انتخابات بعدي شركت ميكنيد؟  اولين چيزي كه در ذهنتان شكل ميگيرد اين است به كه راي بدهيد يعني اينقدرها شما عاشق هستيد كه نميگوييد من چرا بايد شركت كنم من براي مبارزه ديگر راي نميدهم حتي اگر موسوي باشد حتي اگر كروبي باشد حتي اگر خاتمي باشد حتي اگر اوباما باشد چون تا جايي كه بنده در لينكها كليپپپپپپپپپپپپپپ ها  و بحث ها ديدم و شنيدم

ميگفتند راي من كجاست ديديم در كتابخانه ها  و بسته هايي بود كه شمرده نشده بودند

ميگفتند مرگ بر ديكتاتور ديكتاتور چيست  يكي مانند خميني مانند خامنه اي مانند هيتلر

ميگفتند مرگ بر اصل ولايت فقيه اين را جالب يادم هست حتي در تلويزيون ايران هم پخش شد پسر جواني از ته دل ميگفت مرگ بر اصل ولايت فقيه  ولايت فقيه چيست ؟ خميني  خامنه اي  و دورتادور اين دو حسن خميني ولايت فقيه نيست ؟

به پدرش پدر بزرگش بگويند مرگ بر او , بعد او همچنان به جنبش كمك كند و موسوي بگويد كار جالبي نبود كروبي بگويد كار جالبي نبود

ما به دنبال كه هستيم اين را لطفا تشخيص بدهيد مرگ بر اصل ولايت فقيه يعني :

مرگ بر خميني

مرگ بر خامنه اي

مرگ بر همين حسن خميني

پس لطفا بيهوده طرفدار كسي نشويد اين نقشه هست شما بدانيد همان حسن خميني كه به او توهين شود و چيزي نگويد جز عزيزان هنوز 20 سال نگذشته يعني چه   يعني مرگ بر اصل ولايت فقيه  را ميخواهد بررسي كند يعني همين حرمت شكني 14 خرداد را دوباره 22 خرداد بر گردن من و شما بياندازند  يعني همين مردك بالاي منبر با آن قدرت سياسي چيزي نميگويد و به پايين مي آيد ؟

عجب حكايتي ما كه باورمان شد فقط قصد حرمت شكني بوده و نه چيز ديگري آخر مگر نميدانيد من فرزند همان پدر بيسواد 57 هستم من نيز گوشهايم دراز هست من همان كسي هستم كه من را بزغاله ناميدند .

اگر اينگونه نبودم اينگونه نميشدم

لطفا استدلال فكري داشته باشد كمي تفكر بد نيست .

لطفا كمي استدلال فكري داشته باشيد  سايت كلمه يا سايت خبر گذاري جرس چرا به خود جرات نميدهد  از آقايان موسوي بپرسد كه شما با ولايت فقيه موافقيد يا مخالف ؟

اگر مخالفيد مردم چه كنند ؟

اگر موافقيد مردمي كه مخالفند چه كنند مساما سكوت ميكنند ؟

ولي من و شما ميدانيم و براي همين مرگ بر اصل ولايت فقيه به خيابان ها مياييم .

پسر خميني هم ولايت مدار و نوه او نيز همين راه را ميرود آنها همه يكي هستند اين را همه ميدانيم .

جسارت من را بپذيريد و توهين آميز متن را جلوه ندهيد لطفا

اما حسن خميني همان خامنه اي  و خامنه اي همان خميني 57 هست تمام

Leave a comment